Click Please =)

Sunday 18 December 2011

Sikdaaa Mooddd


Ada satu pertiga perpuluhan enam kosong dua malam yg bising..aku sekda mood.... mood aku time ya pergi bersiar2 dgn rakan2 nya sambil makan angin sampe kenyang..maklum lah..budget xda.. so angin jadi habuan..angin pn nyman apa.angin yang nyaman mmg nyaman dimamam..lmk aku tunggu mood aku balit.sikkjuak balit2. blom 24 jam gk nepat report ngn polis..hati semakin risau..jiwa setajam pisau lipat yang ku beli di kedai cina botak atau nama saintifik nya padang golf berkualiti tinggi.. dalam bahasa endon ianya dipangil DAHI SAMPAI KE TENGKOK.. mesti anda ada mcuba meletak dahi ke tengkok.haha.ops smbg cerita tadi, rumah terbakar nmpak asap,hati yang terbakar seperti hati abu bakar siapa yg tahu .nurani seorang satuper empat lelaki mbuatkn aku ingin teriak sekuat hati pergi gim.ya.. hati yang kuat maksudnya hati pergi gim...ingin ku teriak menyebut SNEY KO BELI KASUT YA?!KCK EH! I BUKAK FB LOK mok ngelike..di malah hari.. aku selalu tidak dapat tidur kerana tidak ada mood..aku lupak mbak mood ku tek..sbb tinggal rah rumah acim..slps itu..aku terus call acim dan berkata..CIM,kw da tangga mood aku x?nya lari dari rumah..riso ku..lalu acim mjawab,tadik ada nya g umh aku men pstwo kejap dhya kelua nya xtauk pegi seney sekda madah..dgn mpuan gk ya kiud kedak wondergirl" ..aku menjadi semakin risau,risau dan risau.risau pisau kata org2 dolok marek.....tiba2 aku rasa kedak mok tido..aku pun tido terus..kakya aku tiba2 bermimpi..mimpi yang sgt aneh..pagi yang indah..mak aku tgh polah sarapan pagi..aku dgn
xberhatiperut sbb aku jual perut aku dgn cina besi riya..dah2..malas ku mok crita pasal ya..and then,and then,and then and then,and then,and then. and then,and then,and then..saba lah..tggu..xpandey saba alu..and then...aku angkat tgn dgn selamba muka tembok cina rm 0.0000000000000000001 smpey nampak bulu ketiak aku nok bertanda tangan artis jepun..lalu mak aku pdh..'panjang na juak bulu ketiak ya..knk xcukur?'kakya aku jawap..'Mak mun dicukur bulu ketiak,kelak setan hilang tempat bergantung' lalu aku pun berlalu melalui laluan lalu itu. biarlah apa org mok pdh sal bulu ketiak aku..aku xkesah.janji aku bahagia aku ada ketiak.kau ada?sikda nk.taik palat kw. sekian itu sajak ce ceriter ce ceriter kite bako pasal aaku sekda mood....if you smell what the rock is cooking..smells like bubuk..i like..maklum lah musim bubuk..bah2..chow lok..mok ngikat pengetua skolah mekorg rah blakang pokok skolah nun..mls mok turun skolah esok..

The end :D
By azam and acim :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...